JOBB KÖRIDŐKET BIZTOSÍTUNK
Legyen az Öné az első kanyar! Utána ki sem engedi az előnyt a kezéből.
Versenyeken edződött
Készen áll a nagy frissítésre? A CRF250R immár pontosan ugyanazt a HRC által fejlesztett vázat alkalmazza, mint a CRF450R. Ennek eredményeképp 3 kg-mal csökkent a súly, amely új kormánygeometriát, módosított felső és alsó villahidakat, 20%-kal csökkentett oldalmerevséget, és ezekhez igazított lengőkart foglal magában. A Showa felfüggesztés beállításai is megváltoztak – 5 mm-rel nagyobb rugóút a 49 mm-es USD villa esetén –, valamint a rendszer része a kis tömegű rugó a felfüggesztésben és a megváltoztatott áttételű Pro-Link himbarendszer. Az eredmény pedig azonnal érezhető. Jobb tapadás az első és hátsó keréken, kevésbé érezhető bukkanók és lágyabb haladás a kerékvájatokban.
Nagy teljesítmény
A CRF250R 249,9 köbcentis, DOHC-vezérlésű motorja a javított szívási hatékonyságnak és az egydobos kipufogórendszernek köszönhetően már nemcsak a középső és felső fordulatszám-tartományban remekel, hanem az alsóban is. A hengerfej körüli rész alapos kidolgozása révén javult az olaj áramlási képessége és a szelepvezérlés precizitása magas fordulatszám mellett, továbbá optimalizáltuk a dugattyút és a hajtókart. A tengelykapcsoló immár 9 tárcsás, az új áttételeknek köszönhetően pedig a váltó finomabban kapcsol és hatékonyabban adja le az extra teljesítményt. A HRC rajtvezérlés funkció segít a tökéletes indulásban, a három üzemmódot kínáló motorüzemmód-választó gomb (Engine Mode Select Button, EMSB) pedig korrigálja a teljesítményleadást. Az újfajta kialakítású ülés és a karcsúbb, minimalista idomzat elősegíti a mozgást, a Renthal Fatbar pedig motorozási stílusához igazítja a pozíciót.